Błękitny albumik urodzinowy

Witajcie!
dziś przybywam do Was z pracą w moich ukochanych kolorach, czyli - błękitach:-)
Przygotowałam mianowicie malutki, fikuśny, pełen wkładów tagowych, kieszonek i tekturkowych ozdóbek-albumik urodzinowy!


Albumik składa się z obciągniętej płótnem kraftowej okładki, w którą na stałe wklejone są złożone w harmonijkę kartki. Każdą z nich ozdobiłam papierem Lemoncraftu, którym wykleiłam też wnętrze albumu. A oto jak się prezentuje w środku:











Pewnie chcielibyście wiedzieć, jakich materiałów użyłam? Otóż kieszonki są ozdobione:






Pierwsza strona albumu, "tytułowa", ozdobiona została rozetą


a wewnętrzna strona okładki dekorem DF02:



Na jednej ze stron przysiadł ptaszek na gałązce V01-jeden z moich ulubionych motywów Papelii


Natomiast okładka wygląda tak:




Szare płótno ozdobiłam przy pomocy kwiatków umieszonych na tekturce-okrągłej ramce Dixi01:


Oczywiście papiery Lemoncraftu kolekcja "Nie zapomnij mnie" pochodzą ze sklepu Craft Style


A teraz jeszcze kilka zdjęć albumu:



jak widzicie tagi są wyjmowane-na każdym z nich jest miejsce na pamiątkowy wierszyk lub zdjęcie...


 i jeszcze raz strony albumu złożonego w harmonijkę....


i ponownie całość:


Mam nadzieję, ze udało mi się Was choć odrobinę wiosennie zainspirować, zachęcam do tworzenia i pozdrawiam gorąco:

PasjEwy





2 komentarze:

  1. prześliczny, przesłodki, przepięknie wykonany. Podziwiam i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję, bardzo się cieszę, że się podoba, uważam go za jeden z moich najpiekniejszych!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger