Ślubny exploding box

Dzień dobry,

w ramach dzisiejszej inspiracji chciałabym pokazać Wam ślubnego exploding boxa.
Wykonałam go z najnowszej kolekcji papierów UHK Desert Rose
Wydawać by się mogło, że nie jest to kolekcja odpowiednia na ślub, ale ja uważam że się nadaje. Żeby przełamać kolorystykę dodałam elementy z białego papieru wizytówkowego.
Ścianki pudełka ozdobiłam tekturkami, które zembossowałam również na biało.
Wykorzystałam min. obrączkiparę młodą, napis W dniu ślubu oraz ramkę Abelia, którą
rozcięłam i wykorzystałam również na wieczku.
Całość ozdobiłam kwiatami.

Zapraszam:









Korzystając z okazji - bo jest to mój ostatni post przed świętami -
chciałabym Wam życzyć :
zdrowych, spokojnych, radosnych i rodzinnych 
♥ Świąt Wielkanocnych ♥

Pozdrawiam Agnieszka chanya13


Za sklepu Papelia pochodzą:




Craft Style znajdziecie:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger